Skocz do zawartości
KrainaMc.pl
Wszelkie sprawy związane z rejestracją, logowaniem, zakupami w itemshopie, poważne problemy lub uzasadnione prośby o odbanowanie prosimy kierować do naszego supportu na stronie www.krainamc.pl/help lub www.mojemc.pl/help.

Bloger-[Mora Miserium]

Rekomendowane odpowiedzi

Jak masz na imię?
Witam, jestem Bartosz, jednak znajomi mówią na mnie "Mora"
Dlaczego chcesz mieć rangę blogera?
Ponieważ, chciałbym dzielić się z ludźmi swoimi zainteresowaniami oraz hobby
Planowana tematyka bloga:
Blog będzie związany ze sztuką, co to oznaczy? a oznacza to, że będę przytaczał informacje o obrazach , artystach i ogólnie, na czym
opiera się dany styl w sztuce w odpowiedniej epoce sztuki. Blogi będą pojawiać się dwa razy w tygodniu a dokładnie w piątki i soboty o (16:00).
Napisz coś o sobie:
Nazywam się Bartosz, mam 18 lat i od 7 lat zajmuję się rysowaniem, od jakiś 4 lat jestem aktywnym graczem i coachem w League of Legends, mój blog jednak będzie opierał się
o moje zainteresowanie, jakim jest sztuka. Sztuka towarzyszy mi od małego dziecka :D. Uwielbiam słuchać muzyki (głównie POP,RAP, lecz nie polski).
Jestem wiernym fanem filmów fantasy, jak i seriali o tej samej tematyce.
Wstaw tutaj przykładowy wpis, jaki zamieściłbyś na swój blog:
Mój blog będzie związany ze sztuką. No dobrze tyle słowem wstępu zacznijmy od podstawowych informacji na temat sztuki.
Zacznijmy najpierw od tego, co tak naprawdę oznacza słowo "Sztuka" - a więc Sztukę można opisać na wiele sposobów,
ponieważ tworzą ją ludzie oraz natura. W starożytności i średniowieczu sztuka oznaczała umiejętność.
Dziś sztuka to dziedzina uprawiana przez artystów, czyli malarzy, pisarzy, muzyków itd. jednak my zajmiemy się sztuką uprawianą przez
malarzy/rzeźbiarzy.
Na przestrzeni wieków sztuka miała wiele wzlotów i upadków, jednak zawsze była powszechna wśród ludzi.
W sztuce wyróżniamy epoki takie jak:
SZTUKA STAROŻYTNA:
do której należy sztuka starożytnej Grecji, Rzymu oraz Egiptu
SZTUKA RENESANSU: