Wszelkie sprawy związane z rejestracją, logowaniem, zakupami w itemshopie, poważne problemy lub uzasadnione prośby o odbanowanie prosimy kierować do naszego supportu na stronie www.krainamc.pl/help lub www.mojemc.pl/help.
NurAmpen

Rekrutacje bud. NurAmpen

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: NurAmpen
2. Imię: Klaudia
3. Wiek: 13
4. Na MojeMC gram od około 3 lat.
5. Dziennie na grę jestem w stanie poświęcić około 6/7 godzin.
6. Chciał bym zostać budowniczym na serwerze, ponieważ zależy mi na tym aby dać też coś od siebie na tym serwerze
7. Numer działki to: -94;-4
8. Mam na imię Klaudia. Jednym z moich hobby jest łyżwiarstwo figurowe i gim. Bardzo lubię budować.
9. Budowniczym chciałabym zostać ze względu na moje budowle, wiele znajomych mowi mi ze bym sie nadawała. Mam nadzieje ze mam szanse! 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Nie widuje często, więc z charakteru cię znam. Umiejętności budowania trudno mi ocenić. Gdy to piszę na działce, którą podałaś nie było prawie nic, a na działce, która kazałaś mi ocenić za tą z podania jest trudno ocenić z powodu kilku budowniczych. Jeżeli miałbym oceniać tamtą działkę oceniłbym na takie 5/10. Podanie krótkie i się zlewa.

Jestem na neutral/nie 

Powodzenia!

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

To tak na trybie widziałem cię tylko chyba raz więc reszty nawet nie będę oceniał

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Jestem na nie. aktywność masz średnią / słabą. Na twoich działkach nie widziałem żadnych budowli. Może coś było na twoim 2 p h ale to za mało.

Powodzenia!

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Aktywność +/-

Ortografia +/-

Budowanie -

Zachowanie +/-

A więc tak kojarzę ciebie jak szukałaś rodzinki bo tylko wtedy się udzielałaś na chacie bo w większości się nie udzielasz na chacie, jesteś mało pomocna i słabo z budowaniem cnie.

jestem na NIE z takim małym plusikiem na zachętę

Powodzenia

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
3 godziny temu, NurAmpen napisał: