Skocz do zawartości
KrainaMc.pl

pecheeta

Zasłużony
  • Liczba zawartości

    2142
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    28

Ostatnia wygrana pecheeta w dniu 24 Sierpnia

Użytkownicy przyznają pecheeta punkty reputacji!

Informacje

  • Płeć
    Nie powiem
  • Nick z minecraft
    pecheeta

Ostatnie wizyty

23105 wyświetleń profilu

pecheeta's Achievements

  1. haha chlop co wszystko z jakiejs stronki przekopiowal i nawet zrodla nie podal https://bigbaddice.pl/genshin-impact-postacie-poradnik/
  2. masz jakas palete kolorow, ktora uzywasz caly czas czy po prostu wybierasz jak popadnie
  3. Nick: pecheeta Tematyka prac: różna Ilość zbudowanych podestów: dziesięć Działka, na której znajdują się wykonane prace: /dom 19 pecheeta
  4. pecheeta

    [Konwersacja] Nie piszesz...

    gicior noajak!! jestem kzoakwiem wiec nie musialam gta!!! nie bo troche to naciągane i nie podoba mi sie sposob w jaki jedna z tych dwoch przezywa wszystko zielony!!
  5. ja mam teraz nick pecheeta i mialam byc kox pvp a nie krolowa:(
  6. piekne prof ❤️

  7. pecheeta

    •Informacje•

    chce byc wojownikiem surwiwal z @xXxXx mozesz na nia pisac iks plspls
  8. siema my juz przygotowani z @xXxXx na endgame awy counknown-1.thumb.png.3d96dd376ab67fd6476a0639ddc7f99c.png

  9. pecheeta

    [Konwersacja] Znów to robię...

    lubie sluchac 21p razem z @xXxXx
  10. pecheeta

    Kogo wolisz?

    Nie badz niemila + nie obchodzi mnie, ze to dla zartu, czy czulas wewnetrzna potrzebe napisania tego Nie wiem kto to karakan wiec chyba ja Fazii czy xmalthaell
×
×
  • Dodaj nową pozycję...