Daffit

Administrator
  • Zawartość

    1779
  • Rejestracja

  • Wygrane w rankingu

    53

Ostatnia wygrana Daffit w Rankingu w dniu 29 Czerwiec

Daffit posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1057 Popularny

O Daffit

  • Tytuł
    prof. Czepialski

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Nick z minecraft
    Daffit

Ostatnie wizyty

17220 wyświetleń profilu
  1. https://sjp.pwn.pl/slowniki/zajebisty.html Jak najbardziej jest to wulgarne wyrażenie. Nie muszą się zmieniać całkowicie co chwilę (patrz na popularne mapy w csgo i ich aktualizacje, a nie ich usuwanie i zastępowanie nowymi, które niekoniecznie są lubiane). Mówiłeś jednak o braku jakichkolwiek zmian od 2015, co jest zwyczajną nieprawdą. Spawny na tych trybach w porównaniu do reszty pełnią jedynie/głównie funkcję ozdobną. Znaczne zmienianie spawnów na trybach, gdzie jest to obiekt użytkowy to psucie nawyków graczy i ich orientacji na mapie.
  2. Ta zmiana silnika, to było lata temu. Poza tym nie ma tutaj potrzeby prowadzenia żadnego publicznego dziennika zmian, to zabierałoby tylko cenny czas na ich wprowadzanie. Poniżej ostatnie 12 miesięcy zmian w przystępnej postaci graficznej. Nie wpływa na rozgrywkę, tylko pozornie, bo poprawiane były po drodze różne ważne rzeczy związane z działaniem wtyczek. Zmiany w rozgrywce to nie jedyne zmiany na serwerze, niemniej, śmiem twierdzić, że zmiany map to duże zmiany w rozgrywce, szczególnie na trybach typu pvp. Rzeczy niekoniecznie widoczne, są często znacznie ważniejsze dla działania serwera, niż te dostrzegane bezpośrednio, których też było naprawdę dużo, mniejszych i większych. Może bez jakichś przewrotów, ale pełno tego się dzieje.
  3. Od 2015 roku poza pomniejszymi zmianami, których były setki, jak nie tysiące, pvp przeszło trzy pełne przepisania systemu leveli. Jedna wtyczka ogólnodostępna na początku i dwie kolejne wersje napisane przeze mnie. A to nie jest jedyna, która przeszła taką drogę. Ciekawe jak od tamtego czasu byśmy wspierali nowe wersje, jeśli nic nie byłoby zmieniane? Poza tymi zmianami w międzyczasie silnik był zmieniany z 1.7.10 protocolhack na 1.8.8. Używamy dużej ilości naszych własnych wtyczek na wszystkich serwerach i one są aktualizowane przynajmniej co kilka miesięcy, do nawet kilku razy w tygodniu, zależnie od intensywności i potrzeb ich rozwoju. Także to takie gadanie, bo zmian było tyle, że nawet sam nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. Już nawet nie mówię o dobrych kilku zmianach map, tylko o samej stronie technicznej "wewnętrznej".
  4. No to mogą tak robić, ale my tutaj nie cofamy się do tego "2015" roku. Wersja 1.12.2 to obecnie najlepsza możliwościami przy zachowaniu sensownej stabilności, dalej już ciężko, a do tyłu nie ma większego sensu. Przy ilościach online powyżej 100 (jedna instancja) na większości tych wersji zaczynają się problemy i trzeba ucinać na jakości rozgrywki.
  5. Takie ilości graczy na pojedynczych instalacjach nie mają prawa bytu (szczególnie na nowszych wersjach, nawet na 1.12.2 jest to niesamowicie trudne do utrzymania stabilnie wtedy), tak samo jak wprowadzanie systemu "sektorów", którego rozwijanie wymagałoby bardzo dużo czasu i wkładu, a koszt utrzymania tak podzielonego serwera wzrósłby wielokrotnie. Nawet jeśli, zrobienie tego nie gwarantuje tych setek graczy, o których mówisz. W końcu nasze serwery nie są serwerami typowo nastawionymi na te konkretnie tryby gry. Nie sądzę, że jest to strona, w którą chcemy się rozwijać.
  6. Forum jest zewnętrznym oprogramowaniem, strona główna jest napisana całkowicie przeze mnie. Forum jest dodatkowo znacznie bardziej złożone. Odpada.
  7. Zawsze nasze technologie/rozwiązania prędzej czy później w jakiejś formie trafiają na wszystkie nasze serwery.
  8. @Shengyy @Yoda_woda_sodowa proponuję zostać przy temacie, nie śmiecić wątku rzeczami niezwiązanymi.
  9. Była nawet lepsza i bardziej funkcjonalna niż ta A przede wszystkim bardzo prosta w obsłudze dla każdego. Tutaj pojawiają już się treści zbędne z punktu widzenia użytkowego.
  10. Nie, nie ma. Fakt, że na jednej kratce może znajdować się tylko jeden blok, jest związany z formatem świata. Jednak same bloki mają różne modele i nie wszystkie są wysokości 1 metra. Twój sposób tłumaczenia sobie tego wydaje się tylko połowicznie prawidłowy, a bardziej w stronę błędnie sformułowanego pytania.
  11. Nie, żadne oficjalne tłumaczenie tak nie mówi. Nie, chociażby płytki to pół bloku.
  12. Zamieszczajcie też odpowiedzi do tych pytań oraz najlepiej dowód, że tak jest. Fragment z minecraftwiki czy inne rzeczy, jeśli nie jest to coś prostego. Pytania powinny być związane z Minecraftem.
  13. W ciągu najbliższych miesięcy chcemy wprowadzić automatyczne eventy OX i inne. Mamy już sporo własnych pytań, ale nie zaszkodzi ich więcej. Zapraszam do zgłaszania pytań w postach w tym wątku. Osoby, których pytań najwięcej zaakceptujemy (będą unikalne i z sensem), zostaną nagrodzone rangami z itemshopu. Proszę nie zadawać pytań dotyczących samego systemu eventów, tylko propozycje pytań. Zerknij na rekomendacje nad postem, zanim napiszesz propozycję pytania.