Skocz do zawartości
KrainaMc.pl

Lisiasty świat .-.

  • wpisów
    10
  • komentarzy
    116
  • wyświetleń
    9886

Poradnik - WorldEdit - Komendy


Nastroszona

273773 wyświetleń

WorldEdit

Do czego służy?

Jest to plugin pozwalający nam na zaawansowaną edycję terenu w minecrafcie.

< > - w tych nawiasach są elementy, które są wymagane

[ ] - w tych nawiasach są elementy, które są opcjonalne

Jeżeli jest w [ ] tym nawiasie nawias < >, to znaczy, że jak się robi nawias [ ], to trzeba również i tamto uzupełnić

PRZEMIESZCZANIE SIĘ

//unstuck - przenosi Cię na górę, w pierwsze wolne miejsce (np. jak jesteś w ścianie).

//ascend - przenosi cię 1 poziom w górę.

//descend - przenosi cię 1 poziom w dół.

//thru - przenosi cię przez ścianę, na którą patrzysz.

//j - przenosi cię tam, gdzie patrzysz.

//ceil - przenosi Cię pod sufit, stawia blok szkła pod tobą.

//up <ilość> - przenosi cię o daną liczbę kratek w górę, stawiając pod tobą szkło.

ZAZNACZANIE

//wand - daje nam magiczną różdżkę (drewnianą siekierkę).

//ToggleEditWand - włącza, bądź wyłącza działanie różdżki.

//sel <tryb> - zmienia tryb zaznaczania.

Spoiler

(Z racji tego, że nie da się wytłumaczyć dobrze zaznaczania (a przynajmniej ja nie umiem ;-; ), postanowiłam zrobić do każdej możliwości zaznaczenia krótki filmik, by lepiej to 'pokazać'. Posiadałam mod WeCui, normalnie zaznaczenia nie widać. )

Dostępne tryby:

  • cuboid (jest na starcie)
Spoiler

Aby zaznaczyć klikamy ppm (mając w łapce drewnianą siekierkę), oraz po przekątnej w drugim miejscu lpm. Możemy zmieniać zaznaczenie, np. zaznaczyć w innym miejscu ppm, podczas gdy punkt zaznaczony lpm zostaje  tym samym miejscu.

 

  • poly
Spoiler

Aby zaznaczyć klikamy ppm (mając w łapce drewnianą siekierkę), dodajemy kolejne punkty za pomocą lpm.

 

  • extend
Spoiler

Aby zaznaczyć klikamy ppm (mając w łapce drewnianą siekierkę), oraz po przekątnej w drugim miejscu lpm.  Możemy powiększać zaznaczenie klikając w innych miejscach lpm.

 

  • ellipsoid
Spoiler

Aby zaznaczyć klikamy ppm (mając w łapce drewnianą siekierkę) w centrum naszej elipsy, oraz lpm, by powiększyć.

 

  • sphere
Spoiler

Aby zaznaczyć klikamy ppm (mając w łapce drewnianą siekierkę) w miejscu gdzie ma  być środek koła, oraz lpm, by ustalić promień.

 

  • cyl
Spoiler

Aby zaznaczyć klikamy ppm (mając w łapce drewnianą siekierkę) w centrum naszego cylindra, oraz lpm, by powiększyć.

 

  • convex
Spoiler

Aby zaznaczyć klikamy ppm (mając w łapce drewnianą siekierkę), dodajemy kolejne punkty za pomocą lpm.

 

 

//sell - czyści zaznaczenie.

//pos1 - zaznacza 1 punkt zaznaczenia w miejscu gdzie stoisz.

//pos2 - ustawia 2 punkt (bądź każdy kolejny) zaznaczenia w miejscu gdzie stoisz.

//hpos1 - ustawia 1 punkt zaznaczenia w miejscu na które patrzysz.

//hpos2 - ustawia 2 punkt (bądź każdy kolejny) zaznaczenia w miejscu na które patrzysz.

//chunk - zaznacza chunk na którym się znajdujemy.

//shift <ilość> [kierunek] - przesuwa zaznaczenie o daną ilość kratek w kierunku w który jesteś zwrócony (wybranym kierunku).

//expand <ilość> [kierunek] - powiększa zaznaczenie o daną ilość kratek w kierunku w który jesteś zwrócony (wybranym kierunku).

//expand <ilość> <ilość w drugą stronę> [kierunek] - powiększa zaznaczenie w dwie strony (np. góra i dół) w wybranym kierunku.

//expand vert - powiększa zaznaczenie maksymalnie w pionie (od 1 do 255 kratki).

//contract <ilość> [kierunek] - zmniejsza zaznaczenie o daną ilość kratek w kierunku w który jesteś zwrócony (wybranym kierunku).

//contract <ilość> <ilość w drugą stronę> [kierunek] - zmniejsza zaznaczenie w dwie strony (np. góra i dół) w wybranym kierunku.

//outset <ilość> - powiększa zaznaczenie o daną ilość kratek w każdą stronę.

//inset <ilość> - zmniejsza zaznaczenie o daną ilość kratek w każdą stronę.

//size - wyświetla rozmiar zaznaczenia, liczbę z ilu bloków się składa.

//count <blok> - wyświetla ile danych bloków jest w zaznaczeniu.

//distr - wyświetla listę z jakich bloków się składa zaznaczenie oraz w jakich ilościach.

//limit <limit> - zmienia limit edycji bloków (jeśli damy -1 mamy nieskończony limit bloków)

HISTORIA

//undo [ilość] - cofa ostatnią czynność.

//redo [ilość] - ponawia ostatnie cofnięcie.

/clearhistory - czyści historię.

SCHOWEK

//copy - kopiuje zaznaczenie.

//cut - wycina zaznaczenie oraz kopiuje do schowka.

//rotate <ilość stopni> - obraca zaznaczenie ze schowka.

//flip [kierunek] - obraca zaznaczenie (odbicie lustrzane) w danym kierunku.

//paste [-s] [-a] - wkleja to co mamy w schowku (względem nas w tym samym miejscu).

Spoiler

Jeśli dodamy -s, to wklei i od razu zaznaczy tak jak zaznaczyliśmy, przy kopiowaniu.

Jeśli damy -a to wklei bez powietrza.

Można też dać np //paste -sa, zadziała tak samo, jakbyśmy dali //paste -a -s

/clearclipboard - czyści schowek.

SCHEMATY

//schematic list - wyświetla listę schematów.

//schematic save <nazwa> - tworzy schemat z tego co mamy w schowku.

//schematic load <nazwa> - wczytuje schemat do schowka (ważne są wielkości liter).

//schematic delete <nazwa> - usuwa schemat.

EDYTOWANIE ZAZNACZENIA

//set <blok> - zamienia wszystkie bloki w zaznaczeniu na dany blok.

//walls <blok> - tworzy ściany dookoła zaznaczenia.

//line <blok> [wielkość] - tworzy przekątną w zaznaczeniu (działa tylko na //sel cuboid).

//curve <blok> [wielkość] - tworzy linię po zaznaczeniu (działa tylo na //sel convex).

//center <blok> - wyznacza środek zaznaczenia.

//replace <blok> - zamienia wszystkie bloki (prócz powietrza) w zaznaczeniu na dany blok.

//replace <z bloku> <na blok> - zamienia dany blok na inny w zaznaczeniu.

//outline <blok> - obudowuje zaznaczenie danym blokiem.

//faces <blok> - tworzy w zaznaczeniu podłogę, ściany i sufit.

//overlay <blok> - okrywa zaznaczenie danym blokiem.

//naturalize <blok> - unaturalnia teren.

Spoiler

Działa tylko na stone, tworzy na górze niego 3 warstwy dirtu oraz 1 warstwę trawy

2017-08-13_18_48_57.thumb.png.df6670db486011feff55295d23f173f9.png

//smooth - wygładza zaznaczenie.

//regen - regeneruje zaznaczenie (stan jaki mial swiat na poczatku).

//forest <typ> - tworzy las w zaznaczeniu.

Spoiler

Typy lasów:

  • tree - dąb
  • big - wielki dąb
  • spruce - świerk
  • tallspruce - wysoki świerk
  • lagerspruce - świerk 2x2
  • randspruce - randomowy świerk
  • birch - brzoza
  • tallbirch - wysoka brzoza
  • randbirch - randomowa brzoza
  • jungle - dżunglowe drzewo 2x2
  • shortjungle - dżunglowe drzewo 1x1
  • randjungle - randomowe dżunglowe drzewo
  • junglebush - dżunglowe krzaki
  • redmushroom - duży czerwony grzyb
  • brownmushroom - duży brązowy grzyb
  • randmushroom - randomowy duży grzyb
  • swamp - bagienne drzewo
  • acacia - akacja
  • darkoak - ciemny dąb
  • pine - eee no właśnie... jak je opisać? Macie ss ;-;
Spoiler

2017-08-13_19_23_50.thumb.png.7dddc107e44a15538157140cd5c40882.png

  • rand - randomowe ze wszystkich wyżej wymienionych

//stack <ilość> [kierunek] - duplikuje zaznaczenie daną ilość razy w kierunku w który się patrzymy.

//move <odległość> [kierunek] - przenosi zaznaczenie o daną ilość kratek w kierunku w który się patrzymy

//setbiome <biom> - zmienia biom w zaznaczeniu.

//hollow - tworzy dziurę w zaznaczeniu pomijając wszystkie dziury/jaskinie (je zostawia z 1 warstwą bloków).

//flora - tworzy rośliny w zaznaczeniu (zależne od podłoża, np. trawa, czy kaktusy)

TWORZENIE

//hsphere <blok> <wielkośćA>[<wielośćB>,<wielośćC>] - tworzy pustą kulę.

Spoiler

Możemy dać tylko jedną wielkość, wtedy kula będzie symetryczna, ale można zrobić też z niej jajko.

Jeśli wybierzemy dać więcej niż jedną wielkość to muszą już być one 3, 2 nie wchodzą w grę. xd

WielkośćA - jest ogólną wielkością, jednak jeśli podajemy 3 wielkości to jest ona wielkością kierunków wschód-zachód (east-west).

WielkośćB - jest wielkością góra-dół.

WielkośćC - jest wielkością północ-południe (north-south).

//sphere <blok> <wielkośćA>[<wielośćB>,<wielośćC>] - tworzy pełną w środku kulę.

Spoiler

Możemy dać tylko jedną wielkość, wtedy kula będzie symetryczna, ale można zrobić też z niej jajko.

Jeśli wybierzemy dać więcej niż jedną wielkość to muszą już być one 3, 2 nie wchodzą w grę. xd

WielkośćA - jest ogólną wielkością, jednak jeśli podajemy 3 wielkości to jest ona wielkością kierunków wschód-zachód (east-west).

WielkośćB - jest wielkością góra-dół.

WielkośćC - jest wielkością północ-południe (north-south).

//hcyl <blok> <promień> [wysokość] - tworzy pionowy pusty cylinder ('obręcz').

//cyl <blok> <promień> [wysokość] - tworzy pionowy cylinder ('koło').

//hpyramid <blok> <wielkość> - tworzy pustą piramidę.

//pyramid <block> <wielkość> - tworzy wypełnioną piramidę.

//fillr <blok> <promień> [głębokość] - tworzy półkulę (jeśli damy mniejszą głębokość od promienia, będzie od spodu ucięta).

EDYTOWANIE TERENU

//fill <blok> <promień> [głębokość] - wypełnia dziurę.

//pumpkins [wielkość] - tworzy 'las' dyń.

//forestgen [wielkość] [typ] [gęstość] - tworzy las.

Spoiler

Typy lasów:

  • tree - dąb
  • big - wielki dąb
  • spruce - świerk
  • tallspruce - wysoki świerk
  • lagerspruce - świerk 2x2
  • randspruce - randomowy świerk
  • birch - brzoza
  • tallbirch - wysoka brzoza
  • randbirch - randomowa brzoza
  • jungle - dżunglowe drzewo 2x2
  • shortjungle - dżunglowe drzewo 1x1
  • randjungle - randomowe dżunglowe drzewo
  • junglebush - dżunglowe krzaki
  • redmushroom - duży czerwony grzyb
  • brownmushroom - duży brązowy grzyb
  • randmushroom - randomowy duży grzyb
  • swamp - bagienne drzewo
  • acacia - akacja
  • darkoak - ciemny dąb
  • pine - eee no właśnie... jak je opisać? Macie ss ;-;
Spoiler

2017-08-13_19_23_50.thumb.png.7dddc107e44a15538157140cd5c40882.png

  • rand - randomowe ze wszystkich wyżej wymienionych

/removeabove [rozmiar] [wysokość] - usuwa wszystkie bloki nad głową (możemy też ustalić do jakiej wysokości).

//removebelow [rozmiar] [głębokość] - usuwa wszystkie bloki pod stopami (możemy też ustalić do jakiej głębokości).

//drain <promień> - wysusza wodę/lawę w której się znajdujemy.

//fixlava <promień> - naprawia zbiornik lawy, w którym się znajdujemy

//fixwater <promień> - naprawia zbiornik wody, którym się znajdujemy.

//ex [promień] - gasi ogień.

//snow [promień] - ośnieża teren oraz zamraża wodę.

//thaw [promień] - usuwa śnieg oraz zamienia lód w wodę.

//green [promień] - zamienia dirt w trawę.

//replacenear <rozmiar> <id z bloku> <id na blok> - zamienia w danym rozmiarze dany blok na inny.

//removenear <blok> [rozmiar] - usuwa dany blok z okolicy.

//butcher [promień] - zabija moby w okolicy.

//remove <rodzaj> <promień> - usuwa określone byty w danej okolicy.

Spoiler

Możliwe rodzaje:

  • items (przedmioty)
  • itemframes (ramki na przedmioty)
  • paintings (obrazy)
  • boats (łódki)
  • minecarts (wagoniki)
  • tnt (odpalone tnt)
  • xp (kuleczki doświadczenia)
  • all (wszystko z wymienionych wyżej)

SUPER KILOF

// - włącza/wyłącza działanie super kilofa

//sp single - tworzy kilof, który niszczy wszystko 1 kliknięciem (itemy wypadają).

//sp area <wielkość> - włącza tryb areny (niszczy wszystkie takie same bloki w obrębie wielkości).

//sp recur <wielkość> - włącza tryb rekursywny (niszczy wszystkie 'połączone' takie same bloki w obrębie wielkości).

NARZĘDZIA

Spoiler

Ogólnie to komendy można przypisać np. do łapki, czy siekierki.

//cycler - ustawia narzędzie do zmieniania bloków(?).

Spoiler

Dość trudno mi określić jak to działa, więc nagrałam filmik. ;-;

 

//deltree - ustawia narzędzie do usuwania latających drzew.

//tree [typ] - ustawia narzędzie do tworzenia drzew.

Spoiler

Typy drzew:

  • tree - dąb
  • big - wielki dąb
  • spruce - świerk
  • tallspruce - wysoki świerk
  • lagerspruce - świerk 2x2
  • randspruce - randomowy świerk
  • birch - brzoza
  • tallbirch - wysoka brzoza
  • randbirch - randomowa brzoza
  • jungle - dżunglowe drzewo 2x2
  • shortjungle - dżunglowe drzewo 1x1
  • randjungle - randomowe dżunglowe drzewo
  • junglebush - dżunglowe krzaki
  • redmushroom - duży czerwony grzyb
  • brownmushroom - duży brązowy grzyb
  • randmushroom - randomowy duży grzyb
  • swamp - bagienne drzewo
  • acacia - akacja
  • darkoak - ciemny dąb
  • pine - eee no właśnie... jak je opisać? Macie ss ;-;
Spoiler

2017-08-13_19_23_50.thumb.png.7dddc107e44a15538157140cd5c40882.png

  • rand - randomowe ze wszystkich wyżej wymienionych

//repl <blok> - ustawia narzędzie do podmieniania bloków.

//lrbuild <blok pod lpm> <blok pod ppm> - ustawia narzędzie do budowy.

Spoiler

lpm - lewy przycisk myszy

ppm - prawy przycisk myszy

//floodfill <blok> <wielkość> - ustawia narzędzie do podmieniania bloków.

//farwand - ustawia narzędzie do dalekiego ustawiania punktów (tylko 1, drugi działa tylko po kliknięciu na blok)

//none - wyłącza narzędzie.

PĘDZLE

Spoiler

Pędzlem może być np. do łapka, czy siekierka.

//br butcher <zasięg> - włącza pędzel do zabijania mobów.

//br clipboard - włącza pędzel do wklejania (małych rzeczy) ze schowka.

//br cyl <blok> [wielkość] [wysokość] - włącza pędzel do robienia cylindrów.

//br ex [zasięg] - włącza pędzel do gaszenia ognia.

//br gravity [zasięg] - włącza pędzel działający na bloki jak przyciąganie grawitacji.

//br forest <kształt> <wielkość> <gęstość> <typ> - tworzy pędzel do robienia lasu.

Spoiler

Rodzaje kształtow:

  • sphere - kula
  • cyl - cylinder (okrąg)
  • cuboid - kwardat 

Typy lasów:

  • tree - dąb
  • big - wielki dąb
  • spruce - świerk
  • tallspruce - wysoki świerk
  • lagerspruce - świerk 2x2
  • randspruce - randomowy świerk
  • birch - brzoza
  • tallbirch - wysoka brzoza
  • randbirch - randomowa brzoza
  • jungle - dżunglowe drzewo 2x2
  • shortjungle - dżunglowe drzewo 1x1
  • randjungle - randomowe dżunglowe drzewo
  • junglebush - dżunglowe krzaki
  • redmushroom - duży czerwony grzyb
  • brownmushroom - duży brązowy grzyb
  • randmushroom - randomowy duży grzyb
  • swamp - bagienne drzewo
  • acacia - akacja
  • darkoak - ciemny dąb
  • pine - eee no właśnie... jak je opisać? Macie ss ;-;
Spoiler

2017-08-13_19_23_50.thumb.png.7dddc107e44a15538157140cd5c40882.png

  • rand - randomowe ze wszystkich wyżej wymienionych

//br lower <kształt> <wielkość> - włącza pędzel do robienia wgłębień.

Spoiler

Rodzaje kształtow:

  • sphere - kula
  • cyl - cylinder (okrąg)
  • cuboid - kwardat 

//br paint <kształt> <wielkość> <gęstość> <funkcja> <inne> - włącza pędzel malowniczy.

Spoiler

(Jeśli set) Pędzel sam w sobie podmienia losowo klocki w obrębie wielkości.

(Jeśli forest) Pędzel sam w sobie tworzy w losowych miejscach drzewa w obrębie wielkości.

Rodzaje kształtów:

  • sphere - kula
  • cyl - cylinder (okrąg)
  • cuboid - kwardat 

Rodzaje funkcji:

  • forest - jeśli wybieramy forest to w 'inne' należy wybrać jeden z rodzai drzew.
Spoiler

Typy drzew:

  • tree - dąb
  • big - wielki dąb
  • spruce - świerk
  • tallspruce - wysoki świerk
  • lagerspruce - świerk 2x2
  • randspruce - randomowy świerk
  • birch - brzoza
  • tallbirch - wysoka brzoza
  • randbirch - randomowa brzoza
  • jungle - dżunglowe drzewo 2x2
  • shortjungle - dżunglowe drzewo 1x1
  • randjungle - randomowe dżunglowe drzewo
  • junglebush - dżunglowe krzaki
  • redmushroom - duży czerwony grzyb
  • brownmushroom - duży brązowy grzyb
  • randmushroom - randomowy duży grzyb
  • swamp - bagienne drzewo
  • acacia - akacja
  • darkoak - ciemny dąb
  • pine - eee no właśnie... jak je opisać? Macie ss ;-;
Spoiler

2017-08-13_19_23_50.thumb.png.7dddc107e44a15538157140cd5c40882.png

  • rand - randomowe ze wszystkich wyżej wymienionych
  • set - jeżeli wybierzemy set, to w 'inne' musimy wpisać id bloku

//br raise <kształt> <wielkość> - włącza pędzel do wypiętrzania gór.

Spoiler

Rodzaje kształtow:

  • sphere - kula
  • cyl - cylinder (okrąg)
  • cuboid - kwardat 

//br set <kształt> <wielkość> <blok> - włącza pędzel setujący.

Spoiler

Rodzaje kształtow:

  • sphere - kula
  • cyl - cylinder (okrąg)
  • cuboid - kwardat 

//br smooth [wielkość] - włącza pędzel wygładzający teren.

//br sphere <blok> [wielkość] - włącza pędzel tworzący kulę.

//br apply <kształt> <wielkość> <funkcja> <inne> - włącza pędzel setujący (inaczej xd).

Spoiler

Rodzaje kształtow:

  • sphere - kula
  • cyl - cylinder (okrąg)
  • cuboid - kwardat 

Rodzaje funkcji:

  • forest - jeśli wybieramy forest to w 'inne' należy wybrać jeden z rodzai drzew.
Spoiler

Typy drzew:

  • tree - dąb
  • big - wielki dąb
  • spruce - świerk
  • tallspruce - wysoki świerk
  • lagerspruce - świerk 2x2
  • randspruce - randomowy świerk
  • birch - brzoza
  • tallbirch - wysoka brzoza
  • randbirch - randomowa brzoza
  • jungle - dżunglowe drzewo 2x2
  • shortjungle - dżunglowe drzewo 1x1
  • randjungle - randomowe dżunglowe drzewo
  • junglebush - dżunglowe krzaki
  • redmushroom - duży czerwony grzyb
  • brownmushroom - duży brązowy grzyb
  • randmushroom - randomowy duży grzyb
  • swamp - bagienne drzewo
  • acacia - akacja
  • darkoak - ciemny dąb
  • pine - eee no właśnie... jak je opisać? Macie ss ;-;
Spoiler

2017-08-13_19_23_50.thumb.png.7dddc107e44a15538157140cd5c40882.png

  • rand - randomowe ze wszystkich wyżej wymienionych
  • set - jeżeli wybierzemy set, to w 'inne' musimy wpisać id bloku

/size <wielkość> - zmienia wielkość pędzla. 

/mat <blok> - zmienia materiał pędzla.

/none - wyłącza działanie pędzla.

INNE

/biomelist - wyświetla listę dostępnych biomów.

//fast - włącza/wyłącza tryb szybki (przydaje się np. przy setowaniu portali)

//searchitem <id/nazwa> - szuka item po nazwie/id z listy itemów w minecrafcie.

Spoiler

Np. //searchitem stone

Screenshot_682.png.8e9121caac93d65df5070ce9d9d3dba9.png

Spoiler

Ojejku nigdy więcej takiej zabawy, mam dość XD

Naprawdę się napracowałam, mam nadzieję, że komuś się przyda. Z góry przepraszam, jeśli będą jakieś błędy ;v

 

  • Super 7
  • Lubię to 8

13 komentarzy


Rekomendowane komentarze

Fajny poradnik w pigułce. Ale u mnie nie działa brush, czyli //br... i //brush... co jest nie halo, że nie działa?

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, kuba1234532156 napisał:

wie ktos jak je właczyć mam launcher minecraft i dzialają mi tylko podstawowe np /spawn point /kill  /wordborder

World Edit to plugin dla serwerów, raczej nie wgrasz go normalnie na jednoosobowy. Jedynie mody lub korzystanie z /fill

Edytowane przez xCookieTM
Odnośnik do komentarza

 

Dnia 19.10.2019 o 20:59, xCookieTM napisał:

World Edit to plugin dla serwerów, raczej nie wgrasz go normalnie na jednoosobowy. Jedynie mody lub korzystanie z /fill

World Edit ,faktycznie jest pluginem do serwerów ,ale występuję także jako MODYFIKACJA ?

Odnośnik do komentarza
13 godzin temu, xXMrDivineXx napisał:

A jaka jest komenda wanda do Fuksa?

Zaznaczasz teren i //set idpodlogi,0

Ta komenda będzie Ci w 50% usuwać losowe bloki, zostawiając dalej 50% podłoża.

Oczywiście możesz też stopniowo usuwać podłoże określając jakiś % na to np.

//replace idpodlogi 95%idpodlogi,5%0

Ta komenda będzie Ci usuwać stopniowo po 5% podłoża, oczywiście w zależności od jego stanu, czyli po 1 wpisaniu komendy druga usunie 5% z 95 i tak dalej...

Fuksa można robić na różne sposoby, dlatego komend też można używać różnych.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
57 minut temu, Pembe_ napisał:

Zaznaczasz teren i //set idpodlogi,0

Ta komenda będzie Ci w 50% usuwać losowe bloki, zostawiając dalej 50% podłoża.

Oczywiście możesz też stopniowo usuwać podłoże określając jakiś % na to np.

//replace idpodlogi 95%idpodlogi,5%0

Ta komenda będzie Ci usuwać stopniowo po 5% podłoża, oczywiście w zależności od jego stanu, czyli po 1 wpisaniu komendy druga usunie 5% z 95 i tak dalej...

Fuksa można robić na różne sposoby, dlatego komend też można używać różnych.

Dzięki 

 

Odnośnik do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Inne wpisy

    • Przez shynaille w ♥ Opowieści z Krainy ♥ 12
      Witam was chłopcy. Jeśli nie macie skina to użyjcie jednego z tego wpisu.   (INFO: skin zmienia się komendą /skin <nick gracza>
      -_mob_
      -PDMC
      -Jasiek01
      -jablko 
      Niestety na razie mam tylko tyle, jeśli jakieś znajdę to was poinformuję, miłego dnia :3.
    • Przez Nastroszona w Lisiasty świat .-. 32
      WorldGuard
      Do czego służy?
      Jest to plugin do robienia regionów , ma sporo zastosowań oraz jest podstawą każdego serwera.
      Za pomocą WorldGuarda, można zrobić miejsca, gdzie np. gracze mogą się bić, bądź budować, podczas gdy w innych, już nie będą mogli.
      < > - w tych nawiasach są elementy, które trzeba uzupełnić
      [ ] - w tych nawiasach są elementy, które można uzupełnić wedle woli
      Jeżeli jest w [ ] tym nawiasie nawias < >, to znaczy, że jak się robi nawias [ ], to trzeba również i tamto uzupełnić.
      A więc na sam początek trzeba znać parę podstaw, takich jakimi jest modyfikacja zaznaczenia w WorldEdicie (Jeżeli umiesz WorldEdita, oraz zaznaczanie terenu, to możesz to pominąć ten spoiler).
      Gdy mamy już zaznaczenie, możemy zrobić region.
      /rg define <nazwa> [właściciel] - tworzy region, możemy od razu przypisać do niego właściciela.
      /rg redefine <nazwa regionu> - przenosi zaznaczenie na miejsce, które mamy obecnie zaznaczone (poprawia koordynaty regionu).
      /rg remove <nazwa regionu> - usuwa region.
      /rg addmember <nazwa regionu> <nick>  - dodaje do regionu jako gracza jako gracza.
      /rg removemember <nazwa regionu> <nick> - usuwa gracza (jako gracza) z regionu.
      /rg addowner <nazwa regionu> <nick> - dodaje gracza do regionu jako właściciela.
      /rg removeowner <nazwa regionu> <nick> - usuwa właściciela z regionu.
      /rg setpriority <nazwa regionu> <priorytet> - ustawia regionowi priorytet.
      /rg list - wyświetla listę regionów w danym świecie.
      /rg info [nazwa regionu] - pokazuje nam informacje o regionie w którym aktualnie jesteśmy, bądź o danym regionie.
      /rg setparent <region-dziecko> <region-rodzic> - ustawia rodzica regionu.
      /rg select <nazwa regionu> - ustawia nam zaznaczenie na dany region.
      /rg flag <nazwa regionu> <nazwa flagi> <allow/deny/inne> - dodaje flagę do regionu.
      Podstawowe flagi
      passthrough - możliwość swobodnego budowania graczy w regionie. build - możliwość budowania, działania grawitacji na bloki, przesuwanie się pistonów, itd. block-break - możliwość niszczenia bloków. block-place - możliwość stawiania bloków. pvp - możliwość bicia się. chest-access - możliwość otwierania skrzynek. pistons - możliwość przesuwania się pistonów. tnt - możliwość wybuchania tnt. lighter - możliwość używania zapalniczki. ride - możliwość jazdy na zwierzętach. use - możliwość używania dzwigni, przycisków, itd.. vehicle-place - możliwość stawiania wagoników, łódek. vehicle-destroy - możliwość niszczenia wagoników, łódek. sleep - możliwość spania w łóżku. mob-damage - możliwość zadawania graczom obrażeń przez potworki. mob-spawning - możliwość spawnowania się potworków i zwierząt. invincible - możliwość śmierci (coś jak /god). exp-drops - możliwość wypadania punktów doświadczenia. creeper-explosion - możliwość niszczenia bloków przez wybuchające creepery. other-explosion - możliwość niszczenia bloków przez inne wybuchy (np. łóżko w netherze/endzie). enderdragon-block-damage - możliwość niszczenia bloków przez smoka kresu. ghast-fireball - możliwość niszczenia bloków poprzez kule ghasta. enderman-grief - możliwość podnoszenia bloków przez endermany. exit - możliwość wyjścia z regionu. entity-painting-destroy - możliwość niszczenia obrazów. entity-item-frame-destroy - możliwość niszczenia ramek na przedmioty. enderpearl - możliwość używania pereł endermana. fall-damage - możliwość dostawania obrażeń od upadku. item-pickup - możliwość podnoszenia itemów. item-drop - możliwość wyrzucenia itemków. snow-fall - możliwość tworzenia się śniegu (np. jak pada śnieg w biomie zimowym). snow-melt - możliwość roztapiania się śniegu (np. od pochodni). ice-form - możliwość zamarzania wody. ice-melt - możliwość topnienia lodu. leaf-deay - możliwość znikania liści. grass-growth - możliwość porastania trawy na dircie. vine-growth - możliwość rośnięcia lian. send-chat - możliwość pisania na chacie ogólnym. receive-chat - możliwość otrzymywania wiadomości napisane przez innych graczy na chacie ogólnym. fire-spread - możliwość rozprzestrzeniania się ognia. lava-fire - możliwość podpalania bloków przez lawę. potion-splash - możliwość rzucania miksturek. entry - możliwość wejścia do regionu. deny-spawn - blokuje spawnowanie się wybranych potworków.
      entry-deny-message - nadaje komunikat po wejściu, mimo iż się nie da wejść na region.
      greeting - po wejściu na region pojawia się komunikat.
      farewell - po wyjściu z regionu pojawia się komunikat.
      game-mode - po wejściu do regionu zmienia na się tryb gry.
      time-lock - czas będzie stać w miejscu.
      blocked-cmds - blokuje wybrane komendy.
      allowed-cmds - daje dostęp do wybranych komend (reszta jest zablokowana).
       
    • Przez Nastroszona w Lisiasty świat .-. 10
      AuthMe
      Do czego służy?
      Jest to plugin pozwalający zabezpieczyć serwer w trybie offline przed włamaniami na konta graczy. Dzięki niemu, gracze mogą się zarejestrować.
      < > - w tych nawiasach są elementy, które są wymagane
      [ ] - w tych nawiasach są elementy, które są opcjonalne
      Jeżeli jest w [ ] tym nawiasie nawias < >, to znaczy, że jak się robi nawias [ ], to trzeba również i tamto uzupełnić
      /login <hasło> - za pomocą tej komendy się logujemy (przed zalogowaniem).
      /register <hasło> <hasło> - za pomocą tej komendy się rejestrujemy (przed zalogowaniem).
      /email add <email> <email> - dodajemy email, na który będzie wysłane zapomniane hasło (po zalogowaniu).
      /email change <stary email> <nowy email> - zmienia email (po zalogowaniu).
      /email recovery <email> - wysyła nam na emaila zapomniane hasło (przed zalogowaniem).
      /logout - wylogowuje nas (po zalogowaniu).
      /unregister <nasze hasło> - odrejestrowuje nas (po zalogowaniu).
      /changepassword <stare hasło> <nowe hasło> - zmienia hasło (po zalogowaniu).
      /email show - pokazuje nasz obecny email.
      /authme register <nick> <hasło> - rejestruje gracza.
      /authme unregister <nick> - odrejestrowuje gracza.
      /authme changepassword <nick> <nowe hasło> - zmienia hasło gracza.
      /authme lastlogin <nick> - pokazuje kiedy ostatnio gracz się logował, jakie miał ip wtedy.
      /authme setspawn -> ustawia miejsce gdzie pojawiaja się gracze po raz  pierwszy po wejściu na serwer. Ustawiając w odpowiedni sposób plugin można spowodować, że za każdym razem gracz będzie tam trafiać.
      /authme accounts <nick/ip> - pokazuje konta gracza zarejestrowane z tego samego ip.
      /authme chgemail <nick> <email> - zmienia email gracza.
      /authme spawn - teleportuje na wcześniej zdefiniowany spawn.
      /authme getemail <nick> - podaje nam email, który ustawił dany gracz.
      /authme switchantibot <on/off> - włącza/wyłącza ochronę antybota wbudowanego w AuthMe. W większości przypadków wystarcza do zablokowania małych i średnich ataków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...