Skocz do zawartości
KrainaMc.pl

Futerkowy powrót dinozaura ʕ •ᴥ• ʔฅ♥


StefanLama

323 wyświetleń

Hej kochani, nie wiem, nikt się raczej nie spodziewał tego, że kiedykolwiek (jakkolwiek) wrócę O_O
Zresztą ja też nie, nie gram za bardzo w Minecrafta, ba, Krainy nie odwiedzam, ale może memy z innych gier też się przyjmą? ;> 

Co będzie to będzie, ciepłego tygodnia! 

Dino1.png

  • Super 6
  • Ha ha 1

3 komentarze


Rekomendowane komentarze

12 godzin temu, _blackswan napisał:

Ty żyjesz O:

teraz to na forum żyje kilkanaście osób a całej reszcie można na przywitanie pisać "Ty żyjesz?"

np. tobie. 😉

  • Super 1
  • Wow 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Inne wpisy

    • Przez shynaille w ♥ Opowieści z Krainy ♥ 12
      Witam was chłopcy. Jeśli nie macie skina to użyjcie jednego z tego wpisu.   (INFO: skin zmienia się komendą /skin <nick gracza>
      -_mob_
      -PDMC
      -Jasiek01
      -jablko 
      Niestety na razie mam tylko tyle, jeśli jakieś znajdę to was poinformuję, miłego dnia :3.
    • Przez Nastroszona w Lisiasty świat .-. 32
      WorldGuard
      Do czego służy?
      Jest to plugin do robienia regionów , ma sporo zastosowań oraz jest podstawą każdego serwera.
      Za pomocą WorldGuarda, można zrobić miejsca, gdzie np. gracze mogą się bić, bądź budować, podczas gdy w innych, już nie będą mogli.
      < > - w tych nawiasach są elementy, które trzeba uzupełnić
      [ ] - w tych nawiasach są elementy, które można uzupełnić wedle woli
      Jeżeli jest w [ ] tym nawiasie nawias < >, to znaczy, że jak się robi nawias [ ], to trzeba również i tamto uzupełnić.
      A więc na sam początek trzeba znać parę podstaw, takich jakimi jest modyfikacja zaznaczenia w WorldEdicie (Jeżeli umiesz WorldEdita, oraz zaznaczanie terenu, to możesz to pominąć ten spoiler).
      Gdy mamy już zaznaczenie, możemy zrobić region.
      /rg define <nazwa> [właściciel] - tworzy region, możemy od razu przypisać do niego właściciela.
      /rg redefine <nazwa regionu> - przenosi zaznaczenie na miejsce, które mamy obecnie zaznaczone (poprawia koordynaty regionu).
      /rg remove <nazwa regionu> - usuwa region.
      /rg addmember <nazwa regionu> <nick>  - dodaje do regionu jako gracza jako gracza.
      /rg removemember <nazwa regionu> <nick> - usuwa gracza (jako gracza) z regionu.
      /rg addowner <nazwa regionu> <nick> - dodaje gracza do regionu jako właściciela.
      /rg removeowner <nazwa regionu> <nick> - usuwa właściciela z regionu.
      /rg setpriority <nazwa regionu> <priorytet> - ustawia regionowi priorytet.
      /rg list - wyświetla listę regionów w danym świecie.
      /rg info [nazwa regionu] - pokazuje nam informacje o regionie w którym aktualnie jesteśmy, bądź o danym regionie.
      /rg setparent <region-dziecko> <region-rodzic> - ustawia rodzica regionu.
      /rg select <nazwa regionu> - ustawia nam zaznaczenie na dany region.
      /rg flag <nazwa regionu> <nazwa flagi> <allow/deny/inne> - dodaje flagę do regionu.
      Podstawowe flagi
      passthrough - możliwość swobodnego budowania graczy w regionie. build - możliwość budowania, działania grawitacji na bloki, przesuwanie się pistonów, itd. block-break - możliwość niszczenia bloków. block-place - możliwość stawiania bloków. pvp - możliwość bicia się. chest-access - możliwość otwierania skrzynek. pistons - możliwość przesuwania się pistonów. tnt - możliwość wybuchania tnt. lighter - możliwość używania zapalniczki. ride - możliwość jazdy na zwierzętach. use - możliwość używania dzwigni, przycisków, itd.. vehicle-place - możliwość stawiania wagoników, łódek. vehicle-destroy - możliwość niszczenia wagoników, łódek. sleep - możliwość spania w łóżku. mob-damage - możliwość zadawania graczom obrażeń przez potworki. mob-spawning - możliwość spawnowania się potworków i zwierząt. invincible - możliwość śmierci (coś jak /god). exp-drops - możliwość wypadania punktów doświadczenia. creeper-explosion - możliwość niszczenia bloków przez wybuchające creepery. other-explosion - możliwość niszczenia bloków przez inne wybuchy (np. łóżko w netherze/endzie). enderdragon-block-damage - możliwość niszczenia bloków przez smoka kresu. ghast-fireball - możliwość niszczenia bloków poprzez kule ghasta. enderman-grief - możliwość podnoszenia bloków przez endermany. exit - możliwość wyjścia z regionu. entity-painting-destroy - możliwość niszczenia obrazów. entity-item-frame-destroy - możliwość niszczenia ramek na przedmioty. enderpearl - możliwość używania pereł endermana. fall-damage - możliwość dostawania obrażeń od upadku. item-pickup - możliwość podnoszenia itemów. item-drop - możliwość wyrzucenia itemków. snow-fall - możliwość tworzenia się śniegu (np. jak pada śnieg w biomie zimowym). snow-melt - możliwość roztapiania się śniegu (np. od pochodni). ice-form - możliwość zamarzania wody. ice-melt - możliwość topnienia lodu. leaf-deay - możliwość znikania liści. grass-growth - możliwość porastania trawy na dircie. vine-growth - możliwość rośnięcia lian. send-chat - możliwość pisania na chacie ogólnym. receive-chat - możliwość otrzymywania wiadomości napisane przez innych graczy na chacie ogólnym. fire-spread - możliwość rozprzestrzeniania się ognia. lava-fire - możliwość podpalania bloków przez lawę. potion-splash - możliwość rzucania miksturek. entry - możliwość wejścia do regionu. deny-spawn - blokuje spawnowanie się wybranych potworków.
      entry-deny-message - nadaje komunikat po wejściu, mimo iż się nie da wejść na region.
      greeting - po wejściu na region pojawia się komunikat.
      farewell - po wyjściu z regionu pojawia się komunikat.
      game-mode - po wejściu do regionu zmienia na się tryb gry.
      time-lock - czas będzie stać w miejscu.
      blocked-cmds - blokuje wybrane komendy.
      allowed-cmds - daje dostęp do wybranych komend (reszta jest zablokowana).
       
    • Przez Nastroszona w Lisiasty świat .-. 10
      AuthMe
      Do czego służy?
      Jest to plugin pozwalający zabezpieczyć serwer w trybie offline przed włamaniami na konta graczy. Dzięki niemu, gracze mogą się zarejestrować.
      < > - w tych nawiasach są elementy, które są wymagane
      [ ] - w tych nawiasach są elementy, które są opcjonalne
      Jeżeli jest w [ ] tym nawiasie nawias < >, to znaczy, że jak się robi nawias [ ], to trzeba również i tamto uzupełnić
      /login <hasło> - za pomocą tej komendy się logujemy (przed zalogowaniem).
      /register <hasło> <hasło> - za pomocą tej komendy się rejestrujemy (przed zalogowaniem).
      /email add <email> <email> - dodajemy email, na który będzie wysłane zapomniane hasło (po zalogowaniu).
      /email change <stary email> <nowy email> - zmienia email (po zalogowaniu).
      /email recovery <email> - wysyła nam na emaila zapomniane hasło (przed zalogowaniem).
      /logout - wylogowuje nas (po zalogowaniu).
      /unregister <nasze hasło> - odrejestrowuje nas (po zalogowaniu).
      /changepassword <stare hasło> <nowe hasło> - zmienia hasło (po zalogowaniu).
      /email show - pokazuje nasz obecny email.
      /authme register <nick> <hasło> - rejestruje gracza.
      /authme unregister <nick> - odrejestrowuje gracza.
      /authme changepassword <nick> <nowe hasło> - zmienia hasło gracza.
      /authme lastlogin <nick> - pokazuje kiedy ostatnio gracz się logował, jakie miał ip wtedy.
      /authme setspawn -> ustawia miejsce gdzie pojawiaja się gracze po raz  pierwszy po wejściu na serwer. Ustawiając w odpowiedni sposób plugin można spowodować, że za każdym razem gracz będzie tam trafiać.
      /authme accounts <nick/ip> - pokazuje konta gracza zarejestrowane z tego samego ip.
      /authme chgemail <nick> <email> - zmienia email gracza.
      /authme spawn - teleportuje na wcześniej zdefiniowany spawn.
      /authme getemail <nick> - podaje nam email, który ustawił dany gracz.
      /authme switchantibot <on/off> - włącza/wyłącza ochronę antybota wbudowanego w AuthMe. W większości przypadków wystarcza do zablokowania małych i średnich ataków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...