ƃoןq ʎʍoı̣zpǝqɐꓶ

  • wpisy
    2
  • komentarzy
    16
  • wyświetleń
    66

Urozmaicenie strony w HTML

_blackswan

126 wyświetleń

Dziś stworzyłam wpis na temat przydatnych rzeczy. Połączyłam "to coś" w całość, bo każdy oddzielny temat byłby zbyt krótki. Reszta wpisów będzie pisana inaczej. Dopiero jesteśmy na początku. 

A więc o czym dowiemy się w tym wpisie?

Spoiler
  • 1. Co to są metainformacje? 
  • 2. Jak modyfikować ciało strony?
  • 3. Dodawanie i formatowanie tekstu na stronie.

 

UWAGA! HTML w wersji 5, różni się znacznikami, które są zdecydowanie prostsze. W przyszłości, czyli pewnie gdzieś niedługo opiszę różnice pomiędzy tą wersją HTML z tą co teraz przerabiamy. Uczę Was tej starszej wersji, gdyż potem łatwiej będzie wam opanować tę nową. 

 

Metainformacje i te inne takie

METAINFORMACJE - Dane informujące przeglądarkę o ustawieniach strony internetowej. Są one jak najbardziej ważne. Możemy tu podać na przykład autora strony, czy w jakim programie stworzyliśmy stronę i wiele wiele innych.Stosujemy je w sekcji <head>...</head> Metainformacje podajemy za pomocą znacznika:

<meta name="[atrybut]" content="{treść}" /> 

W "content" podajemy treść danego atrybutu, a w "name" jego nazwę. 

Atrybutów do metainformacji jest dość sporo. Wymienię te, które są moim zdaniem ważne. 

Spoiler

<meta charset="kod" /> (wzięte z HTML5) - odpowiada za kodowanie znaków na stronie. Tutaj znika "name" i "content". 

| np.  <meta charset="UTF-8" />

Dla HTML w starszych wersjach jest to:

| <meta http-equiv=content-typecontent=”text/html;charset="UTF-8″ />

<meta name="author" content="autor" /> - podaje autora strony.

| np.  <meta name="author" content="Ja" />

<meta name="company" content="firmę" /> - podaje "firmę".

| np.  <meta name="company" content="Moja firma" />

<meta name="publishers" content="wydawca" /> -  wydawca strony

| np.  <meta name="publishers" content="Ja" />

<meta name="copyright" content="prawa_autorskie" /> - tutaj podajesz prawa autorskie co do strony.

| np.  <meta name="copyright" content="prawo_autorskie" />

<meta name="generator" content="program" /> - tutaj możesz podać w jakim programie stworzyłeś/aś stronę.

 | np.  <meta name="generator" content="Notepad++" />

<meta name="reply-to" content="[email protected]" /> - za pomocą tego atrybutu możecie podać swój e-mail, np. w celu kontaktu z autorem strony.

| np.  <meta name="reply-to" content="[email protected]" /> 

<meta name="description" content="informacja na temat strony" /> - podajemy informacje na temat strony, np. o czym ona jest, lub czego dotyczy.

| np.  <meta name="description" content="Strona na temat wolnego oprogramowania Linux" />

<meta name="keywords" content="słowa, kluczowe" /> - słowa kluczowe do strony. Za pomocą nich można szybciej odkryć stronę - jeśli ta jest publikowana na serwerze-domenie.

| np.  <meta name="keywords" content="Linux, Ubuntu, Solus, Fedora, Dystrybucja" />

<meta name="robots" content="index/noindex/all/none" /> - indeksowanie robotów na stronie. Nie wiem jak to bardziej wyjaśnić, więc podam wam linka do tego.

 | np.  <meta name="robots" content="all" /> 

<meta name="creation-date" content="data_utworzenia_strony" /> - data utworzenia strony.

| np.  <meta name="creation-date" content="2020-11-19" />

<meta name="expires" content="data_wygaśnięcia_strony" /> - data wygaśnięcia strony.

| np.  <meta name="expires" content="2022-11-19" />

<meta name="last-modifited" content="data_utworzenia_strony" /> - data modyfikacji strony.

| np.  <meta name="last-modifited" content="2020-11-19" />

 

 

KODOWANIE ZNAKÓW - deklarowany zestaw znaków, którego będziemy używać. Deklaracja ta warunkuje poprawne wyświetlanie np. polskich liter. Atrybut został podany powyżej - w metainformacjach, dlatego też nie będę go ponownie zapisywać.

Jeżeli chcecie inne kodowanie znaków, to polecam sobie już to wygooglować.

DEKLARACJA JĘZYKA - deklaracja języka stosowanego. Ustawiana jest za pomocą atrybutu <http lang=" ">. Czyli znacznik HTML ma swój atrybut!

| np.  <html lang="pl-PL">

Pierwsze dwie małe litery (pl) są deklaracją używanego języka. Natomiast kolejne dwie litery - (PL) są deklaracją kraju, w którym tego języka się używa. U nas większość mówi językiem polskim, ale bywają takie kraje - gdzie używa się głównie angielskiego, lub innego języka, więc kraj w tej deklaracji się zmieni. 

Jak modyfikować ciało strony?

Jak wiemy w atrybucie <body>...</body> rzeczy, które podamy między tymi znacznikami - pojawią się na naszej stronie. Czas urozmaicić trochę tę stronę. 

NAGŁÓWEK - jest to nic innego, jak wyróżniony napis, który pojawi się nad tekstem. W HTML'u jest to znacznik <h[cyfra]> </h[cyfra]>. 

W [cyfra] stawiamy cyfrę od 1 do 6.

Wszystkie wielkości nagłówków

Spoiler

| np.

  • <h1> Tekst </h1> 
  • <h2> Tekst</h2>
  • <h3> Tekst</h3>
  • <h4> Tekst</h4>
  • <h5> Tekst</h5>
  • <h6> Tekst</h6>
     

 

AKAPIT - inaczej wyrównanie do strony. Zapisywany za pomocą <p>...</p>. Jak to prawie każdy znacznik, ma swój atrybut. 

<p align="kierunek-tekstu"> ... </p>

W kierunek-tekstu wpisujemy, do której strony ma zostać wyrównany tekst. Są 4 opcje do wyboru

  • left - wyrównanie tekstu do lewej. Ta opcja jest automatyczna w naszym tekście.
  • right - wyrównanie tekstu do prawej.
  • center - wyśrodkowanie tekstu na stronie.
  • justify - wyjustowanie.  Wyrównuje go do obu krawędzi marginesów jednocześnie.
     

POZIOMA LINIA - za pomocą jej możemy postawić poziomą linię na stronie. Automatycznie jest czarna i rozciągnięta na całą stronę. Odpowiada za nią znacznik <hr>, który nie ma tagu zamykającego.

Posiada atrybuty:

<hr color="kolor-tekstu" width="długość-poziomej-linii-wyrażanej-w-%" align="wyrównanie linii na stronie">

| np. <hr color="#5e9137" width="50%" align="center">

 

FONT - został wyjaśniony w poprzednim wpisie.

Dodam też, że można pogrubiać tekst, pochylić, podkreślić, czy nawet przekreślić. Można to zrobić w następujący sposób:

  • <b>Tekst</b> - pogrubia nasz tekst. Staje się on bardziej widoczny. B to inaczej "Bold", dlatego jest taki skrót tego atrybutu.
  • <i>Tekst</i> - pochyli nasz tekst. I to skrót od "Italic". 
  • <u>Tekst</u> - podkreśli nasz tekst. Skrót od "Underline".
  • <s>Tekst</s> - przekreśli nasz tekst. Skrót od "Strike".

     

INDEKSY - mogą być górne lub dolne. Stosowane np. do wzorów matematycznych,czy chemicznych. Mają swój znacznik.

Dla indeksu górnego:

<sup> tekst </sup>

| np. (a+b)<sup>2</sup>=a<sub>2</sup>+2ab+b<sub>2</sup>

 

Dla indeksu dolnego:

<sub> tekst </sub>

| np. H<sub>2</sub>O

 

ZNAKI SPECJALNE - to są znaczki typu serduszka, gwiazdki, strzałki itp.  Niestety w starszych wersjach przeglądarek (np. IE) nie są one widoczne, no chyba że użyjecie kodu, który podam poniżej. W nowszych zatem już bez problemu je dodacie. Kod może być słowny lub liczbowy. Ze względu na ich dużą ilość, wyślę Wam po prostu link.

 

Dziś bez przykładów strony. Nie mam siły na patrzenie się w ten ekran. Nie dość, że e-lekcje do 16:05 (od 8!), to praca nad wpisem jednak trochę zajęła. Może wydać się, że to jest zbyt mało informacji, ale na moje nieszczęście zawartość mi się z dwa razy usunęła i musiałam pisać od początku (=więcej czasu wykorzystanego na pisanie od nowa) W następnym wpisie nadal będziemy projektować naszą stronę, tym razem dodam potrzebne zrzuty ekranu, czy kody, które będzie można wkleić do Notepad++.



11 komentarzy


Rekomendowane komentarze

19 minut temu, Limonkowskyy napisał:

Dziękuję, właśnie przerabiam HTML, CSS oraz JavaScript

Nie ma sprawy. Jak będziesz miał możliwość, wytłumaczyłbyś mi JS?  😇

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, _blackswan napisał:

Nie ma sprawy. Jak będziesz miał możliwość, wytłumaczyłbyś mi JS?  😇

Jak będę umiał, to z pewnością :D

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Oh, JavaScript mój ulubiony język.

Ale wpis ciekawy.

Edytowane przez Riivine

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza

Wpis ciekawy i rozpisany, mimo że nie umiem w język programowania XD. Czekam na kolejny, może coś kiedyś z tego się nauczę..

Edytowane przez Wojtulus

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, Wojtulus napisał:

Wpis ciekawy i rozpisany, mimo że nie umiem w język programowania XD. Czekam na kolejny.

HTML ≠ Język programowania

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
5 godzin temu, Yoda_woda_sodowa napisał:

No nie pluginowcy opanowali kolejnego bloga XDDDDDDDDDDDDD

Ziom, HTML nie jest pluginem/wtyczką. Nawet nie jest językiem programowania.  Zapraszam do pierwszego wpisu, gdzie opisałam co oznacza ten system znaczników. Zatem pluginowcem nie jestem 🙂

Podziel się komentarzem


Odnośnik do komentarza
Gość
Dodaj komentarz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

×   Odnośnik został osadzony automatycznie.   Wyświetlaj jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Inne wpisy

    • Przez __Amoria__ w AmoriaBlog 16
      Wojna Serwerów Cz. 6
      Minęło już dobre pare dni odkąd Tarek, NoForYou, Alona i KiciaRoxii wyruszyli w drogę.
      Muckerox postanowił wyjść na spacer, aby nabrać trochę świeżego powietrza. Ubrał ciepły sweter i uchylił drzwi wyjściowe. Nigdzie nie było widać żywej duszy, sklepy, stragany były pozamykane. Nawet wystawy z pobliskich sklepików nie były zabrane, toteż wiele grup przestępczych korzystało z okazji i najzwyczajniej w świecie dokonywało kradzieży. Jedzenia również powoli zaczynało braknąć, ponieważ pogoda nie sprzyjała polom uprawnym.
      Muckerox szedł sobie ścieżką wśród pni drzew obserwując ptaki przeskakujące z gałęzi na gałąź. W jego głowie buzowało wiele myśli jak i obaw, kiedy nagle usłyszał zza pni krzyki. Natychmiastowo pobiegł, aby sprawdzić co się dzieje, lecz kiedy dobiegł na miejsce było już za późno. To, co ukazało się jego oczom było bardzo przerażające i wprawiło go w osłupienie. Na trawie widoczne były czerwone plamy krwi. Mucke stał chwilę jak słup soli zastanawiając się jaka sytuacja miała tu miejsce. Po paru minutach postanowił, że wróci do domu. Jak na dzisiaj miał już dość wrażeń.
      Gdy dotarł do swojego domostwa, pozbierawszy myśli zapalił świecę, wziął niewielki zeszycik, atrament oraz pióro i zaczął pisać dziennik. " (...) Mam wrażenie, że już niedługo MojeMc zacznie atakować. Nie wiem na jaki tryb napadnie jako pierwszy, miejmy jednak nadzieję, że zanim to nastąpi nie poumieramy wszyscy z głodu. Udało mi się dzisiaj zdobyć trochę warzyw i kawałek mięsa. Myślę, że będzie mi to musiało starczyć do końca miesiąca (...) ".
      Po przelaniu swoich przeżyć na papier zamknął notes i włożył go na dno szuflady. Słońce chowało się za horyzontem, toteż Muckerox zjadł skromną kolację, przebrał się w piżamę i położył do łóżka. Nękały go myśli, co mogło się stać w tamtej chwili w lesie, że polała się krew?
      Następnego dnia spotkał się z Yakicim. Obydwaj siedzieli na niewielkim murku i zwierzali się sobie z tego, co w ostatnim czasie im się przytrafiło. Kiedy zapadła grobowa cisza, bowiem skończyły się tematy Muckero zebrał się na odwagę i powiedział przyjacielowi o sytuacji z wczorajszego spaceru.
      - O! Słyszałem o podobnym incydencie. Pisali coś w gazetach. Wczorajszego dnia w lesie został napadnięty niewinny obywatel. Sprawca jest nieznany, ale podejrzewam, że to sprawka jakiejś grupy przestępczej. - Odparł Yakici.
      - To co się dzieje ostatnio to coś strasznego! Oby pozostałe tryby zostały szybko poinformowane o tym wszystkim. - Dodał Muckerox.
      - Masz rację. Mam nadzieję, że znajdziemy jakiś kompromis i nie poniesiemy wielu strat. - Odpowiedział Yakici.
       
    • Przez Riivine w Technology Inc. 4
      Witajcie!
      Wczoraj zrobiłem ankietę dotyczącą wyboru pluginów do wyjaśnienia.
      Wygrał plugin na cuboid.
      Następnym plugin jaki wyjaśnię jest plugin na aukcje.
      Dziś omówimy sobie plugin na cuboid - ProtectionStones

      Co to za plugin i jak działa?
      ,,ProtectionStones" jest to jeden ze znanych pluginów na cuboidy.
      Na stronie spigotmc.org znaleść możemy dwie części plugina.
      Jeden jest na starsze wersję: 1.7 - 1.10.
      Natomiast drugi jest na nowsze: 1.13 - 1.15.2 (Stale aktualizowany).
      Jeśli chodzi o jego działanie. Działa on w ten sposób, że
      musimy postawić blok (cuboid) na ziemi by teren był zajęty. Niestety trzeba
      go wziąć za pomocą komendy.
      Ale w konfiguracji tego pluginu jednak możemy włączyć opcję stworzenia
      go za pomocą bloków, takie jakie chcemy.
      Podstawowe wymiary jednego cuboida wynoszą 30 x 30, ale
      to też można zmienić.
      Ważne!
      Pamiętaj, że do tego pluginu wymagany jest WorldGuard oraz WorldEdit
      bo inaczej nie za działa!
      Konfiguracja i spolszczenie pluginu
      Dobrze teraz niżej dam cały plik konfiguracyjny.
      (Uwaga: Poniższy plik konfiguracyjny jest na nowszą wersję pluginu)
      Podstawowa konfiguracja config.toml
      A tutaj daje konfigurację już gotową.
       
      Teraz ustawimy block1.toml znajdujący się w folderze blocks.
      Za jego pomocą ustalimy wielkość cuboida, nazwę cuboida trzymanego w łapce oraz
      nasz własny crafting.
      Niżej dam spolszczenie do tego pluginu - messages.yml
      (Uwaga: Spolszczenie nie jest moje i znajdują się tam polskie znaki: ś,ł,ć,ą itd. i należy się ich pozbyć)
      Komendy i permisje pluginu
      Podam wam teraz wszystkie komendy i permisje tego pluginu:
      /ps get [block]    protectionstones.get  - Daje blok jako cuboid. Może być obciążony walutą ustawioną w konfiguracji(wymaga Vault)
      /ps give [block] [player] [amount (optional)] -  protectionstones.give    Daj cuboid innemu graczowi jako administrator.
      /ps info members|owners|flags    protectionstones.info -Użyj tego polecenia w regionie ps, aby wyświetlić więcej informacji na ten temat.
      /ps add|remove [playername]    protectionstones.members  - Użyj tego polecenia, aby dodać lub usunąć członka chronionego regionu
      /ps addowner|removeowner [playername]    protectionstones.owners   Użyj tego polecenia, aby dodać lub usunąć właściciela chronionego regionu.
      /ps flag [flag] [value|null|default]    protectionstones.flags    Pozwala graczom ustawić flagi regionu
      /ps rent [lease|rent|stopleasing|stoprenting]    protectionstones.rent    Umożliwia graczom dzierżawienie własnych regionów, i wynająć inne regiony.
      /ps tax    protectionstones.tax    Umożliwia graczom płacenie podatków i zarządzanie nimi.
      /ps buy    protectionstones.buysell    Kup region, w którym jesteś.
      /ps sell [price|stop]    protectionstones.buysell    Sprzedaj region, w którym jesteś.
      /ps hide    protectionstones.hide    Użyj tego polecenia, aby ukryć cuboid.
      /ps unhide    protectionstones.unhide    Użyj tego polecenia, aby odkryć blok kamieni ochronnych.
      /ps setparent [region|none]    protectionstones.setparent    Ustaw region, w którym będziesz dziedziczyć nieruchomości z innego regionu, którego jesteś właścicielem 
      /ps name [name|none]    protectionstones.name    Przywołaj swój region, aby ułatwić jego identyfikację.
      /ps home [name/id (optional)]    protectionstones.home    Teleportuje cię do jednego z twoich chronionych regionów.
      /ps sethome    protectionstones.sethome  Ustaw lokalizację glówną posiadanego regionu.    
      /ps tp [id/player] [num (optional)]    protectionstones.tp    Teleportuje cię do regionu, lub jeden z regionów danego gracza.
      /ps toggle    protectionstones.toggle     Użyj tego polecenia, aby włączyć lub wyłączyć umieszczanie bloków kamieni ochronnych.
      /ps view    protectionstones.view    Użyj tego polecenia, aby włączyć lub wyłączyć umieszczanie bloków kamieni ochronnych.
      /ps unclaim    protectionstones.unclaim     Usun swój cuboid
      /ps priority [number|null]    protectionstones.priority    Użyj tego polecenia, aby ustawić priorytet regionu.
      /ps region [list|remove|disown] [player]    protectionstones.region     To polecenie administracyjne, które nie jest zalecane dla graczy.
      /ps list [playername (optional)]    protectionstones.list    Lista regionów posiadanych przez ciebie lub innego gracza.
      /ps count [playername (optional)]    protectionstones.count     Policz liczbę, którą posiadasz ty lub inny gracz.
      /ps merge    protectionstones.merge    Scal region, w którym się znajdujesz, w tym region sąsiedni.
      Podsumowanie
      Ten plugin świetnie chroni nasze działki. Szczerze go
      polecam. Dobry pod różne wersje Survival.
       
      Koniec
      Podziel się opinią w komentarzach
      Do zobaczenia
      Riivine
       
    • Przez Cytrusz w DIY Cytryny 16
      Cześć!
      Z tej strony po raz kolejny raz ja :/. Wiem, że mnie nie lubicie, jednak jeszcze się ze mną trochę pomęczycie.
      Nie przedłużając zapraszam Was do przeczytania kolejnego wpisu ^^.
      Miłego czytania!
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙
      "Krótki makaron"
      Life Hack, który sprawi że nie będziesz miał problemu z makaronem sięgającym do komina!
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙

      Wystarczy, że weźmiesz brudne nożyczki od jakichś zarazków, które przylepiają się do nożyczek i zaczniesz ciachać makaron na lewo i prawo, bo zapomniałeś / aś go "zmielić" już w opakowaniu.
      Life Hack specjalnie polecany dla leniwych osób, które nie umieją korzystać z widelca :).
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙
      "Gąbka"
      Super prezent na urodziny!
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙

      Jeżeli zapomniałeś / aś o prezencie dla swojego przyjaciela, ten life hack jest dla Ciebie!
      Aby zrobić ten FANSTASTYCZNY prezent, musisz wykorzystać: gąbkę, jakiejś oczka, papier i narysowana tam mordka kotka, taki sznurek ozdobny i gumki recepturki.
      Jak widzisz, stworzenie prezentu za jakiejś 5 zł jest bardzo proste, a Twój przyjaciel będzie bardzo szczęśliwy i będzie mógł w każdym momencie przytulić do tego prezentu!
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙
      "Ręka, która brudzi"
      Pomysł na rękę dla samotnych ludzi
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙

      Jeżeli jesteś zainteresowany stworzeniem takiej ręki, to musisz kupić sobie takie przezroczyste mydło, dodać barwnik i je zafarbować.
      UWAGA! Nie odpowiadam, jak to mydło zacznie brudzić.
      Wracając, jest to IDEALNE mydełko, dla osób samotnych, lub które potrzebują czyjegoś wsparcia!
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙
      "Nożyczki, które kroją PIZZE 😮"
      Teraz NIC Ci nie spadnie z Twojej pizzy!
      ∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙∙∙∙∙∙·▫▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫ₒₒ▫ᵒᴼᵒ▫▫·∙∙∙∙∙

      Nie chcesz, aby przytrafiła Ci się taka sytuacja?
      Możesz kupić nożyczki oraz tak zwany "PIZZA CUTTER" i odciąć mu taką rączkę i resztę przykleić do nożyczek.

      Coś w tym stylu.
      I od teraz już żaden dodatek z Twojej pizzy Ci nie spadnie!
      Wgl możesz napisać w komentarzu, jaką pizzę najbardziej lubisz. 
      Dziękuje za przeczytanie tego wpisu!
      Następny wpis będzie może jakoś za tydzień
      Do zobaczenia!